Nauka angielskiego dla dzieci – dlaczego podręczniki to za mało?

Wkuwanie regułek i rozwiązywanie ćwiczeń w podręczniku? To za mało, żeby mówić po angielsku! Dzieci uczą się języka inaczej – przez zabawę, doświadczenie i emocje.
Ruch i interakcja – nauka angielskiego powinna angażować całe ciało i emocje. W naszej szkole dzieci śpiewają, rysują, bawią się i ROZMAWIAJĄ.
Kontakt z żywym językiem – podręcznik nie nauczy rozumienia prawdziwych rozmów. My pracujemy na autentycznych materiałach, takich jak filmy, gry i piosenki.
Mówienie od pierwszych zajęć – zamiast rozwiązywać ćwiczenia gramatyczne, dzieci uczestniczą w dialogach, opowiadają historie i bawią się w role.
Podręcznik to tylko jedno z narzędzi. Prawdziwa nauka to doświadczenie!
Idiom dnia: Put yourself in someone’s shoes – wczuć się w czyjąś sytuację.
Kids learn best when they put themselves in real-life situations!